Magyar vezető a Publicis közép-kelet-európai szakértői központjainak élén

Magyar vezető a Publicis közép-kelet-európai szakértői központjainak élén
2021. 12. 01., 19:07

A Le Pont nemzetközi formáció létrehozásával fejleszti tovább “Power of One” modelljét a Publicis Groupe Közép- és Kelet Európában. A Le Pont – mely franciául hidat jelent – bevezetésével a magyar, lengyel és cseh szakértői központok szolgáltatásai, valamint lokális és nemzetközi tudása egyesül. A 600 fős nemzetközi csapat társvezetője Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary vezérigazgatója.

Azelmúlt néhány évben a Publicis Groupe világszerte elindult a “Power of One” útján, hogy az üzleti világ dinamikus változásaival párhuzamosan maga is átalakuljon. Miután a kelet-közép-európai régióban működő helyi szervezeteink sikeresen átálltak az új “Power of One” modellre, a következő lépésként integrált módon összekötjük a Magyarországon, Lengyelországban és Csehországban található három szakértői központunkat. Ezáltal egy virtuális csapatban egyesülnek az e-kereskedelem, a tartalomgyártás, adatelemzés, technológia és kreativitás területén nyújtott kompetenciáink – mondta Tomas Lauko, a Publicis Groupe vezérigazgatója.

A Le Pont globális csapatát Sásdi Helga, a Publicis Groupe Magyarország vezérigazgatója és Konrad Dorabialski, a Publicis Groupe Lengyelország üzlet- és tartalomfejlesztési vezetője megosztva irányítja. A két szakember jelenlegi pozícióját megtartva vállalja új feladatkörét.

“Helga és Konrad rengeteg tapasztalattal rendelkeznek mind a regionális és globális piacon, mind a Publicis Groupe legfontosabb ügyfeleinek területén. Figyelemreméltó múltjuk és az ügyfelek üzleti igényeinek alapos ismerete biztosítja az ahhoz szükséges szakértelmet, tapasztalatot és lényeglátást, hogy a Le Pont által kínált lehetőségekből partnereink világszerte a legtöbbet ki tudják hozni”emelte ki Tomas Lauko.

A Le Pont működése kapcsán Sásdi Helga hozzátette: „A különböző helyszíneken dolgozó közel 600 munkatársunk sokszínű tehetségére építve tudunk ügyfeleink igényeire és költségvetésére szabott agilis és gyorsan reagáló csapatokat kialakítani. Azt a fajta startup-mentalitást szeretnénk képviselni a Le Pont-nál, amely gyorsaságot, átláthatóságot és közös alkotási lehetőséget biztosít minden résztvevőnek. Az elmúlt kilenc évben itthon a digitális stratégiára és tartalomfejlesztésre összpontosítottunk, számtalan nemzetközi ügyféllel együtt dolgozva. Mostanra viszont a digitális tartalmak, e-kereskedelem és adatelemzés területén szerzett ismereteink összekapcsolásával és újszerű adat- és technológia vezérelt lehetőségekkel tudunk innovatív megoldásokat kínálni”.

A Le Pont-t bemutató videó itt található.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS