Elindult az orvosi szolgáltatások online piactere

2019. 08. 06., 17:00

Elindult az első átfogó online egészségügyi foglalási rendszer, a Healhop. A magyar startup indulásához az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures inkubációs tőkebefektetése járult hozzá.

A Healhop abból a felismerésből született, hogy a betegek világszerte, így már Magyarországon is mind gyakrabban fordulnak az internethez, ha egészségügyi problémával néznek szembe. Az orvos vagy szolgáltató kiválasztása sok utánajárást igényel, még akkor is, ha egyre több információ áll rendelkezésre.

Az új internetes felület segít megtalálni a páciens számára leginkább megfelelő kezelést, és néhány kattintással eljuttatni az időpont foglalásig. A Healhop az első piactér, amely bizonyítja, hogy a magánegészségügyben is működhet a más területeken már megszokott kényelmes, internetes vásárlási modell. Az átláthatóság érdekében a vállalkozás minden orvosi szolgáltatást árának feltüntetésével és tartalmának részletes leírásával együtt jelenít meg.

A Healhop folyamatosan frissülő, válogatott ajánlatokkal segíti a felhasználókat a számukra megfelelő orvosi szolgáltatás és intézmény kiválasztásában, és egyben lehetőséget biztosít a foglalásra. Emellett intenzív online promóciós munkát végeznek, levéve ezt a fajta terhet a szolgáltatók válláról. Az úttörő vállalkozás megbízhatóságát a felhasználók értékelései és a Healhop közeljövőben bevezetésre kerülő saját fejlesztésű Kiválósági Tanúsítványa biztosítja.

„Küldetésünk megépíteni azt a hidat, amely összeköti a betegeket és az egészségügyi intézményeket, éljenek bármilyen messze is egymástól” – mondja Kövesdi Gábor, a Healhop ügyvezetője.

A Healhop fejlesztését és üzemeltetését széles nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakértői csapat végzi, amelynek tagjai többek között az egészségügy, turizmus és szoftverfejlesztés területeiről érkeztek.

Az új startup folyamatos fejlesztésének finanszírozási hátterét Széchenyi 2020 program forrásaiból, az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures Inkubációs programjának keretében elnyert tőkebefektetés teremti meg.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS