Ilyen pizzát rendeltek a legtöbben a házhoz szállításkor

2020. 02. 07., 16:00

A nemzetközi pizza világnap alkalmából a Falatozz.hu országos ételrendelő portál elkészítette Magyarország pizzarendelési-körképét. Az étlapokon szereplő pizzák közül a legnépszerűbb jelenleg a Hawaii pizza, de a rendelési adatok alapján a legtöbben saját magunk szeretjük összeválogatni a feltéteket.

A nemzetközi pizza világnap alkalmából a 2019-es év rendelési adatainak összesítésével felmérést készített a Falatozz.hu országos ételrendelő portál. A több mint 430 étterem kínálatát és rendelési adatait tartalmazó adatbázis szerint az olasz konyhaművészet örökzöldje továbbra is óriási népszerűségnek örvend, tavaly a portálon az összes rendelés 26 százalékát tették ki a pizzarendelések.

Bár az étlapon szereplő pizzák közül a leggyakrabban rendelt pizzafajták jelenleg sorrendben a Hawaii pizza, a Magyaros pizza és a Sonkás pizza, az abszolút első helyezett mégis a Kívánság pizza lett, azaz a legtöbben saját magunk szeretjük összeválogatni a feltéteket. A statisztikákból az is kiderült, hogy az alapszószon és a sajton kívül átlagosan három feltétet kérünk a pizzánkra.

Az étlapos népszerűségi lista a Sonkás-kukoricás pizzával folytatódik, ezt követi a Songoku (sonka-gomba-kukorica), a Bolognai, a Szalámis és a Húsimádó. A tízes lista utolsó helyezettje a Négysajtos pizza, amelyből harmadannyit rendeltek tavaly, mint a győztes Kívánság pizzából.

Az ízkínálatot tekintve kijelenthetjük, hogy Magyarországon minden igényt igyekeznek kielégíteni a pizzaszakácsok, hiszen a pizzériákat és a pizzát is kínáló vendéglátóhelyeket is figyelembe véve átlagosan 41 féle pizza van azétlapokonEbben a tekintetben az abszolút rekorder a Falatozz.hu partner éttermei között az egyik budapesti pizzéria, ahol 151 féle pizzából választhatnak a megrendelők.

Ami a méreteket illeti, a hagyományos pizza-átmérők a favoritok: a 32 centiméteres változatból rendeltek a leggyakrabban, utána következett a 30 és a 28 centiméteres verzió, és csak a negyedik legnépszerűbb volt a 45 centis méret. A rendelések tekintetében az egyéni csúcsot egy olyan Falatozz.hu-s megrendelő tartja, aki 2019-ben összesen 360 darab pizzát rendelt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS