Az éttermek üresjáratait tölti fel az új magyar applikáció

2018. 11. 23., 12:00

A DiningHour a repülőjegyfoglaláshoz hasonló rendszerben, az éttermek csúcsidőszakán kívüli órákra kínál olcsóbb ételeket. Az applikációban jelenleg 70 minőségi budapesti étterem ajánlata található.

Miközben a szállodák és a légitársaságok világszerte átlagosan 70 százalék feletti kihasználtsággal működnek, az éttermek esetében ez 35 százalék. A bizonyos idősávokban előforduló sok üres asztal nagyban megnöveli a cégek költségeit, ezért ételeiket is drágábban kell adniuk.

A DiningHour célja, hogy csúcsidőszakon kívülre szervezzen vendégeket az éttermeknek, így növelve az asztalok kihasználtságát és egyben csökkentve az ételek árát a felhasználók számára. Könnyen lehet találni kedvezményes időpontokat ebéd és vacsoraidőben is félórás bontásokban.

A most indult DiningHour applikációban a felhasználók jelenleg 70 minőségi budapesti étterem szabad időpontjai közül válogathatnak. A vendéglátóhelyek között már most számos kategória fellelhető a nemzetközi konyha remekeitől, a magyaros éttermeken, cukrászdákon és vegán éttermeken át a Michelin-csillagos éttermekig.

A fejlesztők arra számítanak, hogy egy éven belül több száz hely közül választhatnak a felhasználók, és nem csak Budapesten, hanem idővel a vidéki városokban és a világ más országaiban is.

„Ez a fajta költségoptimalizálási koncepció eddig ismeretlen volt a vendéglátásban, de nagyon jó volt a fogadtatás az éttermek és a vendégek részéről is. Az akár 50 százalékos kedvezménnyel szeretnénk minél több ember számára lehetővé tenni akár a mindennapos étterembe járás élményét valamint, hogy egyre többen kipróbálhassák a felsőbb kategóriás éttermek gasztronómiai különlegességeit” – mondta Karaszi Csaba, a DiningHour egyik társalapítója.

Az új applikáció vezetője hozzátette: bővülésükhöz elengedhetetlen, hogy minél több minőségi vendéglátóhely csatlakozzon hozzájuk, ezért várják azoknak az éttermeknek a jelentkezését, akik csúcsidőn kívüli időszakra szóló kedvező ajánlatokat adnának. Emellett arra kérik a felhasználókat, hogy ők is írják meg, hova foglalnának még asztalt szívesen.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS