ügyfélszolgálat

Itt találod az összes cikket a „ügyfélszolgálat” témában!

Már nem az idő a fő tényező az ügyfél elégedettségnél

Már nem az idő a fő tényező az ügyfél elégedettségnél

Egyre népszerűbb az önkiszolgálás, miközben nagyobb hangsúlyt kell fektetni az ügyfélkezelésre. Az északi országokban a legmagasabb az ügyfél- és munkavállalói elégedettség, a közép-európai országok is jól állnak ügyfél-elégedettséggel, viszont lényegesen alacsonyabb az alkalmazottak elégedettsége.
2022. 04. 14., 10:43
Ezt mindenképp elvárják az ügyfelek a biztosítóktól

Bár a digitális forradalom megköveteli a cégektől – így a biztosítóktól is –, hogy az online ügyintézés flottul menjen, de a személyes és telefonos ügyfélkezelés továbbra is ugyanolyan fontos: mindhárom oldalon ez az ügyfelek elvárása. A K&H Biztosító a próbavásárlások alapján kiemelkedő eredményt ért el mind a személyes, a telefonos és az elektronikus ügyfélkiszolgálásban.

2021. 10. 19., 09:15
Gerzsei Attila: Globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt

Célom, hogy olyan innovatív, előremutató és ügyfélközpontú megoldásokat vezessünk be a jövőben a customer service területén, amelyekkel globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt – mondta az Üzletemnek Gerzsei Attila, a Gorenje Group Customer Service igazgatója.

2021. 10. 15., 19:45
Egyre népszerűbb a felhőalapú kommunikáció

A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de most a hazai kis- és középvállalkozásokat is versenyhelyzetbe hozhatja a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhője.

2021. 07. 01., 12:00
Zsebünkben a bankunk, de beszélgethetünk is vele?

A modern technológia leglátványosabb eszközei az elmúlt öt évből a digitális személyi asszisztensek voltak. Ezek az asszisztensek képesek a beszédfelismerésre, legújabban pedig a vásárlásra is.

2021. 05. 11., 11:30
Ezt várja a 21. századi ügyfél a biztosítóktól

A digitalizáció a biztosítási szektorban is egyre hatalmasabb szerepet tölt be: a szolgáltatók egyre több információt érhetnek el életmódunkról, vezetési stílusunkról, egészségügyi adatainkról.

2021. 01. 25., 14:00
Markovich Béla: Így kell gondolni a vevőkre!

Magasabb szintű felelősségvállalásra van szükség, a vállalkozásoknak segíteni kell a vevőiket, amiben csak tehetik - állítja Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője.

2020. 11. 03., 13:45
Szegediekkel bővül a Telenor csapata

November 1-jétől, két lépcsőben, összesen 140 munkatárssal bővíti alkalmazottainak létszámát a Telenor Magyarország, ezzel közel 1400 főre emelkedik a mobilszolgáltató alkalmazottainak száma.

2020. 06. 29., 20:45
Fokozatosan nyitja újra ügyfélszolgálati irodáit az E.ON

Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái. A vállalat továbbra is azt ajánlja ügyfeleinek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe.

2020. 06. 26., 12:15
Közösségi irodaként is működik a Telenor megújult üzlete

A Telenor megbízására díjnyertes hazai építészcsapat álmodta újra a mobiltársaság belvárosi üzletét, amely egyben teljesen új nagyvárosi funkciót kapott: a jövőben „open working space”-ként, azaz közösségi irodaként is működik majd.

2020. 03. 27., 14:45
Videós ügyfélszolgálatot indított az E.ON

Az E.ON-nál a személyes ügyfélszolgálatok ideiglenes bezárásakor úgy döntöttek, olyan új ügyfél kényelmi csatornát építenek ki, amely további lehetőséget ad a személyes kapcsolattartásra.

2020. 03. 16., 12:15
Az E.ON felfüggeszti a személyes ügyintézést

Ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében valamennyi ügyfélszolgálati irodájában ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az E.ON.

2019. 05. 12., 09:45
Tervezzen nyakkendőt a NAV-nak, 250 ezer forintot nyerhet

Pályázatot hirdet az adóhivatal „a NAV ügyfélszolgálatain, illetve a Kormányablakokban közönségkapcsolati munkakörben foglalkoztatott munkatársai részére a NAV egységes arculati elvárásait érvényesítve hivatali nyakkendő és nyaksál megtervezésére”.

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

A légitársaságok kereskedelmi gyakorlataival kapcsolatban felmerülő fogyasztói panaszokról, piaci anomáliákról és a szükséges teendőkről konzultáltak a Gazdasági Versenyhivatal és a fogyasztóvédelmi hatóság szakemberei.

  Rovathírek: GUSTO

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL