Itt találod az összes cikket a „Publicis Groupe Hungary” témában!
Komáromi Zsófiát nevezte ki a cég a régió Talent Transformation Partnerének.
Hiszek abban, hogy mindenki megtalálhatja a saját stílusát akár vezetőként, akár munkavállalóként – mondta az Üzletemnek Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere.
A magyarok 44 százaléka számít arra, hogy rosszabb lesz a következő 6 hónapban a saját pénzügyi helyzete – derül ki a GWI felméréséből.
A Publicis Groupe Hungary az anyavállalat kezdeményezése nyomán életbe léptette a Working with Cancer programot.
A 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó, a teljes lakosságon belül pedig a telekommunikációs és elektronikai szektorokban a legmeghatározóbb az online jelenlét, ezek a szektorok a kereskedelem digitalizációjának nyertesei.
A Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar kompetenciaközpontjait egyesítő Le Pont beindulásával Budapest felkerült a nemzetközi reklámtérképre, ami rengeteg új lehetőséget jelent számunkra –mondta az Üzletemnek Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja, a Le Pont társvezetője.
Az Üzletem.hu összefoglalója.
A bogyólé márkanév a francia bravúros magyarítása, bármelyik posztmodern írónk megirigyelhetné.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: