Itt találod az összes cikket a „Publicis Groupe Hungary” témában!
A 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó, a teljes lakosságon belül pedig a telekommunikációs és elektronikai szektorokban a legmeghatározóbb az online jelenlét, ezek a szektorok a kereskedelem digitalizációjának nyertesei.
A Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar kompetenciaközpontjait egyesítő Le Pont beindulásával Budapest felkerült a nemzetközi reklámtérképre, ami rengeteg új lehetőséget jelent számunkra –mondta az Üzletemnek Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja, a Le Pont társvezetője.
A Terület- és Településfejlesztési Operatív Program Plusz 163 millió forintos támogatásával fejleszti a település két népszerű horgásztavának környezetét a kisszékelyi önkormányzat.
Ez az olasz pezsgő képes versenyezni a champagne-nyal.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: