Publicis Groupe Hungary

Itt találod az összes cikket a „Publicis Groupe Hungary” témában!

Tudatosabb vásárlókat és 160 milliárdos forgalmat hozhat az idei Black Friday

Tudatosabb vásárlókat és 160 milliárdos forgalmat hozhat az idei Black Friday

Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók számára, mint régebben, az idei forgalom így is elérheti a 150–160 milliárd forintot – derül ki a Publicis Groupe Hungary és a PwC Magyarország friss kutatásából.
2023. 06. 18., 12:19
Magyarország felkerült a GWI térképére

A magyarok 44 százaléka számít arra, hogy rosszabb lesz a következő 6 hónapban a saját pénzügyi helyzete – derül ki a GWI felméréséből.

2022. 03. 17., 20:27
A Z generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon

A 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó, a teljes lakosságon belül pedig a telekommunikációs és elektronikai szektorokban a legmeghatározóbb az online jelenlét, ezek a szektorok a kereskedelem digitalizációjának nyertesei.

2022. 02. 28., 09:41
Sásdi Helga: Mintha egy kicsi New York lennénk Budapesten

A Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar kompetenciaközpontjait egyesítő Le Pont beindulásával Budapest felkerült a nemzetközi reklámtérképre, ami rengeteg új lehetőséget jelent számunkra –mondta az Üzletemnek Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja, a Le Pont társvezetője.

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

  Rovathírek: GUSTO

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL