Publicis Groupe Hungary

Itt találod az összes cikket a „Publicis Groupe Hungary” témában!

A Z generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon

A Z generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon

A 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó, a teljes lakosságon belül pedig a telekommunikációs és elektronikai szektorokban a legmeghatározóbb az online jelenlét, ezek a szektorok a kereskedelem digitalizációjának nyertesei.
2022. 02. 28., 09:41
Sásdi Helga: Mintha egy kicsi New York lennénk Budapesten

A Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar kompetenciaközpontjait egyesítő Le Pont beindulásával Budapest felkerült a nemzetközi reklámtérképre, ami rengeteg új lehetőséget jelent számunkra –mondta az Üzletemnek Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja, a Le Pont társvezetője.

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

  Rovathírek: GUSTO

Május 27-én, pénteken újra megnyitja kapuit az OTP Bank Gourmet Fesztivál, ahol a kiállító éttermek séfjei az ország legnagyobb és legszínesebb menüjével várják a látogatókat. Sárközi Ákos nagymamája házi nudlijával készül, Széll Tamás tejfölösgombócot készít, Rácz Jenő zsíros kenyeret is ad a Millenárison.

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL