Itt találod az összes cikket a „lakásbiztosítási kampány” témában!
A Netrisknél 18 százalékkal többen kötöttek eddig lakásbiztosítást, mint egy évvel korábban március közepéig. Az átlagdíj közel 37 ezer forint, ami a tavalyi kampányhoz képest 2 százalékos növekedést jelent. Az eddigi adatok szerint Pest, Borsod-Abaúj-Zemplén és Fejér vármegyében a legaktívabbak a lakóingatlan-tulajdonosok.
A vártnál is nagyobb aktivitást mutatnak a lakóingatlan-tulajdonosok a mostani lakásbiztosítási kampányban a Netrisk adatai szerint. A kötések száma 30 százalékkal nőtt, és 74 százalékkal többen érdeklődtek, mint a tavalyi kampány azonos időszakában.
A lakásbiztosítási kampány első hetének adatai szerint viszonylag koncentrált a verseny az új lakásbiztosítási szerződésekért: az Insura.hu biztosításközvetítő adatai szerint a Groupama, a Köbe, az Uniqa és az Alfa biztosítóknál kötötték az összes új szerződés 70 százalékát.
A tavalyi évben egy lakásbiztosítás átlagos éves díja 17,1 százalékkal nőtt és elérte a 66,1 ezer forintot – tájékoztatott a jegybank. A márciusi lakásbiztosítási kampány ismét lehetőséget biztosít a szerződések felülvizsgálatára.
Az Üzletem.hu összefoglalója.
A SALT Budapest alapvető filozófiája a hagyományos magyar konyha újragondolása. Tóth Szilárd séf és csapata olyan régi recepteket és technikákat elevenít fel, amelyek évtizedekkel, sőt évszázadokkal ezelőtt jellemezték a magyar vidéki konyhát.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: