Összezárt a marketingszakma

Összezárt a marketingszakma
2021. 09. 27., 13:15

Hatalmas érdeklődés övezte a hosszú idő után első személyes találkozást jelentő Marketing Summit Hungary konferenciát. Az eseményen átadták a szakma által megszavazott 50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozónak szóló elismeréseket is. A Balogh László pénzügypolitikáért felelős helyettes államtitkár által megnyitott eseményen 40 szakmai előadó osztotta meg tapasztalatait és gondolatait a marketing szakma és a kkv-szektor üzleti és gazdasági döntéshozóival.

A járványhelyzet miatti kényszerszünetet követően 2021-ben újra megrendezett esemény legfontosabb eredménye, hogy az elmúlt, gazdaságilag is kihívást jelentő időszak után, nemcsak a multinacionális cégek, de a kkv-szektor is elszánt határozottsággal fog össze a fenttartható és stabil gazdasági növekedésért. A szakemberek egyetértettek abban, hogy a tudásmegosztás és a szektorok közti aktív kommunikáció hatványozottan támogathatja a kis- és középvállakozói szektor erősödését.

A Magyar Marketing Szövetség, a hazai kommunikációs szakma tudásszomjában bízva ötvennél több szakmai programot szervezett a Haris Park különleges rendezvényhelyszínén. Az exkluzív helyszín mellett nemzetközi vendégelőadó is érkezett a konferenciára az Amerikai Egyesült Államokból, a Magyar Marketing Szövetség partnerének, a Lounge Groupnak a meghívásából. A Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat alapító-ügyvezetője, Brent Buchanan, a kutatóintézet különleges, az attitűdelemzésen alapuló kutatási módszertanát mutatta be.

A konferencia a hazai kommunikációs és üzleti döntéshozatali szcénájának egyik központi eseménye volt. Közel 40 marketingszakértő adott elő, a további hét kerekasztalbeszélgetésen pedig több mint 30 szakember cserélt eszmét arról, hogyan határozza meg és alakítja át üzleti döntéseiket, szakmai lehetőségeiket a koronavírus-járvány, illetve mit terveznek a következő időszakban.Emelletta hazai kommunikációs iparági vezetők meghatározó része, több mint 500 résztvevő kapcsolódott be a szakmai fórumba.

A járványhelyzet jövőnkre gyakorolt hatásait állította a középpontba a konferencia előadásait megnyitó Lounge Group szakmai podcastjének – az L20-nak – huszadik, egyben különkiadása is. A konferencia szakmai partnere az eseményen rögzítette az exkluzív beszélgetést dr. Rusvai Miklós virológus, Bereczki Enikő generációs szakértő és Lobenwein Norbert, a VOLT Produkció fesztiváligazgatója részvételével. A poszt-Covid világ legfontosabb várakozásait feldolgozó különleges adás a https://lounge.hu/podcast oldal mellett a https://marketingsummit.hu/summit-play oldalon is elérhető lesz.

A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group összefogásában idén először mutatkozott be ugyanis az innovatív, online konferencia-streaming felület is, amely a Summit Play nevet kapta. Ez a platform elsőként foglal állást és mutat példát a szakmai tudásmegosztás mellet, hiszen ezáltal mind a konferencia kiemelt tartalma, mind az azzal párhuzalosan felkerülő információs tartalom bárki számára elérhetővé válik.

Az esemény exkluzív, csak a Summit Play-en elérhető hét szakmai kerekasztalán a legfontosabb szakértők, kommunikációs, marketing- és cégvezetők tekintették át a kiemelt iparágak és szakterületek elmúlt időszakát és kilátásait. A csak online megtekinthető eszmecseréken összesen 39 szakmai véleményvezér vett részt. Az online tudásmegosztó csatornán kerekasztal-beszélgetéseken terítékre kerültek az FMCG- a kereskedelem, a gyógyszer- és egészségipar, a pénzügyi és a közlekedési szektor kihívásai, lehetőségei, de az innováció és a marketing szerepének felértékelődéséről is elsőkézből informálódhatnak az érdeklődők.

A Summit Play oldalon szeptember 30-tól lesznek megtekinthetőek a Marketing Sumit Hungary konferencia kiemelt előadásai, és itt lesz elérhető a Marketing Summit Hungary Konferencián a Lounge Group exkluzív különtermében leforgatott 7 kerekasztalbeszélgetés is szintén a hónap utolsó napjaitól. Az oldalt már addig is érdemes látogatni, mert az előzőeken kívül, számos, máshol nem elérhető, a rendezvény szervezőivel és szereplőivel készített exkluzív interjúk, backstage tartalmak érhetők el és nem utolsósorban már megnézhető a rendezvényt összefoglaló videó is, amely a konferencia atmoszférájába enged betekintést.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS